Veelgestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op via: support@larenza.nl

Bestelling en levering

De gemiddelde levertijd is 6-11 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks door de leverancier naar je verzonden. Dit unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat om enorm te besparen op opslag- en transportkosten, waardoor we de producten tegen een lagere prijs kunnen aanbieden dan onze concurrenten. 

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling via de volgende link controleren: 

Bestelling volgen

Heb je je bestelling 3 dagen na de verwachte leverdatum nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Aangezien wij met verschillende leveranciers samenwerken, kan het voorkomen dat de producten afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als er artikelen ontbreken, ontvang je deze doorgaans binnen 2-3 werkdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Omruilen en retourneren

Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.
De producten moeten in hun originele staat verkeren en voorzien zijn van een label. Het product mag geen gebruikssporen vertonen.

Een retourzending moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace-code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Zodra wij je geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening wordt bijgeschreven.

Track & Trace

Op deze pagina kan je je e-mailadres en bestelnummer invoeren om je pakket te volgen.

Vanaf het moment dat je pakket bij het transportbedrijf is aangekomen, is de Track & Trace-informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er tussentijds vertragingen kunnen optreden.